• rusya suriye barış gücünde en önemli oyuncu

    1.
    Eyvahhhh balatayı sıyırdı iyice.
    ... delice dogan
  • enes kanter gülen

    5.
    Adamda bok gibi para var. Amerikadan atıp tutuyor.
    1 ... delice dogan
  • turanid ırk

    14.
    oğuz fenotipi.

    turanid ırk
    1 ... delice dogan
  • imam nikahin mesrulastirilmak istenmesi

    15.
    Ulan imam nikahının kadına sağladığı tek destek mehir midir ne halttır sadece o. Onu da alabilirsen alırsın. Nikahtan sonra kocan gene el koyar. Hiçbir caydırıcılığı yok. Karı göt gibi ortada kalıyor. 2 gün sonra tekmeyi yedikten sonra ne alacaksın kocandan? Sırf çok eşliliğin önünü açmak için bok püsür. Eee zengin olan alsın 4 karı, fakir olana evlenmek haram. Bildiğin zengin düzeni hassiktir oradan.
    -1 ... delice dogan
  • çevremizdeki her şey niçin hristiyan icadı

    7.
    Avrupa ne zaman gerici ortaçağ hristiyan zihniyetinden kurtuldu o zaman ilerleme kaydetti. istisnalar hariç hayatımızdaki her kolaylık ve ilerleme ibrahim dinlerinin etkisinden kurtulan insanlar tarafindan keşfedildi.
    1 ... delice dogan
  • süslenip düğüne gitmek erkeklere katalog olmaktır

    1.
    Benim kariyi düğünde katalogtan beğenip aldım ben.
    10 -1 ... delice dogan
  • 15 temmuz 2016 darbe girişimi

    616.
    http://m.pes24.com/haber/...otlar-neden-korktu-/1715/

    Şöyle bir yazı var. Saçma olan tarafı 7 Rus uçağı değil. Hangi s-400 hava savunma sistemi kilitlenmiş bunlara? Nereden? Tartus demeyin götümle gülerim. Ama Erdoğanın meşhur u dönüşü yapıp Rusyaya yanaşması, davutoğlunun itlafı manidar. Üstüne bir de Putinle goruşecek olması minnettarlık gösterisi gibi. Net olan birşey var darbenin patlamasından Amerika pek bi rahatsız.

    Dere geçerken at değiştirilmez. Dereyi geçince kandırılanlarıda cezaya çekmesi ustumuze vazifedir.
    ... delice dogan
  • azerilerin korkak olduğu gerçeği

    1.
    Azeri dediği için eksiledim. Anladın mı?
    3 -2 ... delice dogan
  • bediüzzaman said nursi

    144.
    Fetodan sonra diğer cemaatlere ne zaman çullanılacak? Bütün mal varlıklarına el koymak lazım. Milletden aldiklarinin tekrar millete geri donmesi gerek.
    2 ... delice dogan
  • türk askeri kafirdir

    17.
    Hahhhhh ulan sikimde bile değil. Kafirim ve askerliğimi de kâfir bir Turk askeri olarak yaptım.
    2 ... delice dogan
  • sözlük yazarlarının etnik kökenleri

    380.
    Horasanlı Hüsreve dayanan Alevi Avşar obası.

    Türkmen.
    1 -1 ... delice dogan
  • vikingler ve kürtler

    11.
    iki toplum karşılaşırsa bazı Viking karıları ilginç, farklı diye Kürtlere verir. Ama tüm Kürt kadınları Ragnara vermek için gorunce domalir. Ragnar aralarından istediğini siker. Yani hiç bir şekilde kürtler seçici değil seçilen pozisyonda olur. Acı ama gerçek.
    2 -1 ... delice dogan
  • giresunlu kızların kaşarlık katsayısı

    4.
    Çepni olduklarından dolayı Doğu Karadeniz kızlarından fiziki ve kültürel olarak farklıdırlar.
    ... delice dogan
  • götten uydurulan türkçe kelimeler

    221.
    Pertingen şıtrayse.
    2 ... delice dogan
  • annenin para saklayabileceği alternatif yerler

    11.
    Adam bildiğin annesinin parasını araklayacak. Benim param anneme veriyorum falan filan yedik mi? Tabiki hayır. *
    1 -1 ... delice dogan
  • üçüncü hanımınızın dördüncüyü çekememesi

    7.
    Az daha kas peygamber ol ayet iner harem kurar, sıra gözetmezsin.
    ... delice dogan
  • osmanlı yı sevmeyen milliyetçi

    10.
    Garamanoğulları.
    ... delice dogan
  • türkçü ve turancı biri müslüman olamaz

    85.
    Türkçüyüm, Türküm ve Müslüman değilim. Seküler müslümanim iddiasinda olan milliyetcileri aramıza bekleriz. Diğerleriyle zaten aynı yoldan yürümüyoruz. Ha Fransız, Rus ha ümmetçi.
    3 -1 ... delice dogan
  • atatürk ile rte boks maçı yapsa rte alırdı

    7.
    Başlığı sikleyip cevap veriyorum. Net olarak Atatürk alır. Erdoğan'ın futbol dışında sporla alakası yok. ATATÜRK Harbiyeli. Harbiyelilerin aldığı fiziki eğitimi anlatmaya gerek yok. Git şimdi kafanı bok dolu klozete sok belki ters tepki yapar beynin sıçmık gibi düşüncelerden arınır.
    4 -2 ... delice dogan
  • güne yağmurla başlamak

    2.
    Siktir ya iş kıyafetlerim ıslanmış.
    3 ... delice dogan
  • yeni şeyler getiriyorum